2 dagar kvar

hej, underbart väder. Ska nog till tosterÖ efter jag har ätit om jag orkar :) Ska väl berätta lite om idag. Jag fick skjuts av Natalies pappa så snällt :) sen gick jag på alla lektioner men So'n var nog den roligaste hah har nog inte skrattat så mycket på länge guud. Dennie var fullt seriös på att jobba och han brukar ju inte ara det så hahahahha... Sen har jag varit på "kvitten" och kastat en massa skääääp (Y) så jag fick pengar av mamsen gulligull :D Nu ligger jag i sängen och ska ta på mig andra byxor snart och vänta på att maten ska bli klar sen tagga t tosterÖ nicenicenice . Och juste Nu är det bara två dagar kvar till jag taggar till vilhelmina (Y) det ska bli awesome och fuck om det är svinkallt där för då stannar jag helre hemma hihih. puss.
---
♥ / Elin Din Gud



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback