FörbanaananannD

hej, vet att jag inte ha skrivit på ett bra tag nu men har inte haft någon dator eller något såå ah, men nu är jag hemma i malgovik och nu har jag en :D. i Helgen var jag mn Monizen i Borgafjäll.. jag vet vad ni tänker "Elin i ett jävla fjäll" men ah det är sant haha. Sen idag har jag varit med Mona, sen träffa vi söt Sofia ocg Söt Frida ! det var kul t vi gjorde något annat. Nu sitter jag här och är skit jävla förbanad, sur, besviken, ledsen, osv... Att killar kan vara så äckligt jävla fittiga, det är typ som "in ut,k det gick till slut, hopp och hej nu går jag till nästa tjej" alltså jag fattar inte.. ååhhhhhh fan. ska väl sitta här i rummet och försöka vara lite glad iallafall. Puss
---
♥ / Elin Din Gud

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback