hit me baby one more time ;)

hejsan, Idag har de varit bra har varit med Ida och Linda :) Men sen åkte Ida till Eskilstuna skulle köpa en jacka eller vad hon skulle göra men jag tror det, hoppas hon blir nöjd. jag och Linda har Lyssnat på jätte gammal musik haha det var roligt :D sen Var jag tvungen att åka hem för att min sura mamma hämtade mig "vad gullig du är" :D Nu ligger jag i sängen och har mensvärk kan inte stå känns det som, buhuhuh jag hatar äckel mens fan.. Juste idag hade jag tydlign tagit "sönder" Robins jävla hörlurar så jag blev kallad hora och en massa skit idag trevligtrevligt ! men Dum jäveln måste ju tänka någon jävla gång vem fan stoppar in hörluresaken (asså den som man stoppar i mobilen) i en tänd cigg och sen röker medans den fortfarande är i och dom fungerade efter att jag hade slitit i dom. Han är fan helt körd i huvet ! cp.. men aja nu ska jag kolla facebook och fortsätta lyssna på urgammal musik hiihi. Juste nu har jag Comviq igen DE Ä NICE och jag åker till VillisMina om en vecka på Onsdag supersuprsupr bra !! puss
♥ / Elin Din Gud

Kommentarer
Linn

sötnos! Saknar dig :(:( <33



Blogg: http://lillaflickanm.blogg.se/
2011-04-11 @ 21:19:27
elinDINälskligeriksson

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ ÄLSKLING <3



2011-04-11 @ 22:47:57
elinDINälskligeriksson

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ ÄLSKLING <3



2011-04-11 @ 22:48:02




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback