Ida Gabriella Johansson "piggelin" ♥

Ida Jag vet inte hur jag ska börja.. vi träffades första gången med Nicole, Jag frågade henne om ditt nummer men jag fick det inte så nästa dag vi träffades fick jag ditt nummer. Det var några dagar innan Strängnäs marknaden så vi bestämmde oss för att vi skulle gå tillsammans. Kommer du ihåg när vi såg ut som värsta fjortisarna "haha". Och Nu har det gått mer en ett år ska räkna ut hur låg tid de har gått...vänta... ungefär ett år och sex månader. Tiden går snabbt. Och nu har vi bråkat så att det har gått över gränsen jag har mått så jävla dåligt så jag har gråtit till söms. Inte för att ni ska tycka synd om mig bara förstå hur jobbigt det är att förlora en vän.
Visst Ida jag tyckte också det var en bra idé att ta en "paus" för sista tiden har det bara varit bråk & gråt..
Ska jag vara ärlig så saknar jag dig, saknar dig så grovt mycket. Om du någonsin vill bli vän med mig igen hör av dig, jag älskar dig. ♥
♥ / Elin Din Gud




Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback