inte direkt stark

hejsan, skolan idag gick bra tills jag skulle ha matte. Jag tänkte att jag skulle jobba bra för jag vill verkligen ha bra betyg i matte. Men då kastade muhammed eller hur det stavas bryr mig inte så mycket för han är inte direkt en person som folket här i strängnäs gillar, iallafall så kastade han en jävla gradskiva på mig så jag blev förbanad för han kallade mig horunge och grejer. visst han får kalla mig hora de skiter jag i men att han kallar min mamma för en hora går jag inte riktigt med på. Det är ganska sjukt för att varje gång någon säger horunge till honom blir han arg och blablabla typ säger varfor do kalla mig horoooonge!! Och om han kallar någon annan horunge bryr han sig inte. Det är de jag inte fattar med folk att dom får kalla en vad som hällst men när någon kommer och säger det till den peronen blir den äckligt arg. Måste fråga någon riktigt smart som kan förklara det för mig typ som Ida :D Nu ska jag väl ta något att äta är så grymmmmt hungrig ^.^ puss
---
människor gråter inte för att de är 
svaga, de gråter för att de har varit starka för länge.
---
♥ / Elin Din Gud

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback