Sunshineee

helloo sunshine, nej men hejsan just nu ligger jag hur skönt som hällst i min sköna säng heheh.. Ni kanske vill veta vad som hände i helgen :p hände ganska mycket faktiskt. På fredagen åkte jag till uppsala sen väntade jag i några timmar tills tåget skulle gå. På tåget träffade jag min efterlänktade kusin Jonathan :D. När vi kom fram till Sthlm stod Fredrik med Jolin för att vi skulle åka hem med dom till Hagsätra. När vi kom hem dit träffade jag min moster Christine och lilla kusinen Savannah som blir sex månader i morgon :) I lördags firade vi Joline på sin två år dag. det blev mycket tårta och annat, och då kom Anki, Åke & Jonas alltså Jolines och Savannas Farmor, Farfar och Farbror det var skoj :). Och nu i söndags var jag och Nelly tvungna att åka hem de sög lite -.-'' Men när vi väl kom hem skulle Nelly till kompis och jag taggade iväg till Linda och Simoné. Träffade Nellie på vägen också :) Sen åkte jag hem och nu ligger jag ensam i min sköööööööööna säng ;) men nu ska jag kolla på "Little miss Sunshine" Den är super bra ! men bloggar mer i morgon, troligen efter skolan. puss
♥ / Elin Din Gud



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback