1..2..3 fanta & rosé

Vad gör vi nu kör vi.. Nemen hejsan.. Fick en super dålig låt i huvudet men det är skit i samma, Hmm jag vaknade för ett tag sen för att de blåste så extremt mycket förut helt Otroligt hah. Men ah jag är fortfarande lite snorig men de kommer säkert försvinna under natten och desamma hoppas jag med min jävla träningesverk, förlåt att jag klagar men det är inte skönt ! Åååh länktar inte tills på Tisdag för då ska hela min klass in till Uppsala och jag vet inte vad gå någon rundvandrings grej där.. skjut mig ! haha ah men det var väl allt tror jag, Skriver väl under dan om jag inte gör något annat. Men det kommer jag nog inte göra.. de här vädret gör mig deprimerad ! suck.  Kyss

-

♥ / Elin Din Gud

 funny stuff !!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback