hhhhhhejsan !

hejsan, Skolan idag då, de var rätt chill.. Förutom att det blev förbanat jobbigt på idrotten.. Trodde att jag hadde bättre kondition men nejnej.. HAHA sprang som en Jude Såg säkert skit kul ut när jag sprang haha.. men JAJA ! sen kände jag mig super mega äcklig, ville bara hem hoppa in i duchen på en gång men då varen upptagen så fick vänta.. & vänta... & sen vara mat så ska nog upp nu och ducha.. Helgen - Kommer väl bli bra hoppas jag.. Vill verkligen ut och göra något men ah jag får väll se vad jag hittar på... Nu - Ska jag inte skriva något mer eftersom jag vet att ni ändå inte orkar läsa allt jag skriver men ja vi höres. Puss

-

♥ / Elin Din Gud

Ska man dra upp en bild eller ? ja...näää... Okej då. !

MISS U !



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback