kära mor :D

hejsa, hänt mycket idag, faktiskt ganska intressanta saker.. Mamma väkte mig vid halv åtta eftersom jag skulle vara hos tandläkaren tjugo i nio.. Den historien var lite kul, det blev lite tårar bra.. Usch vad jag hatar tandläkaren. Ah men sen gick mamma och kollade synen och seen gick i och åt på Donken.. Inte så gott men jag var hungrig så de gick i alla fall ner :) hmm.. sen tror jag vi åkte hem Linda ringde var 10 minut, I alla fall någon som höll mig på bra humör :D De är det som har hänt tror jag haha :D puss
-
PS. Kära Mor om du läse detta vill jag förmodligen något.. Hmm tänkte fråga dig om Linda kunde komma till oss Helgen efter The Voice i Stockholm :) Och om hon sover hos oss här i Muppsala en natt och jag Åker till Strängnäs på lördagen och är där hela dagen och tar sista bussen hem eller antingen sover hos hennes Mamma till Lördagen till söndagen och tar en tidig buss hem på morgonen då :) Skulle vara jätte super duper snällt ! Jag älskar dig !♥
-
♥ / Elin Din Gud



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback