tidsfördriv ! ♥♦♣™

Jag lyssnar på de som är intressant

Jag mår bäst
när jag är med vänner

Jag pratar oftast för mycket :D

Jag älskar/tycker om Musik

Min bästa vän Linda Egeltoft

Min första riktiga kyss var en kall vinter kväll

Jag avskyr små fjortis brudar

Kärlek är en svår känsla

Jag kommer alltid att försöka Stå på egna ben

Jag är hemligt förälskad i Dig

Sist jag grät
var ganska länge sen

Min mobil är tråkig :p

När jag vaknar på morgonen brukar jag kolla klockan somna om, vakna igen och kolla sms

Innan jag går och lägger mig smsar eller pratar jag i telefon

Just nu tänker jag på allt och ingenting

Bebisar är är söta !

Homosexuella är gulliga

Blondinbella är
bloggare, fast  jag läser inte hennes blogg

Jag vill verkligen
ha kul just nu

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback