133 frågor

133 tonårsfrågor.

- fyra frågor om förhållanden
är du singel? – Nej.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Ja. eller lite
hur många har du varit kär i?-  3
är du kär just nu? –  Oja

- tio frågor om dig själv
namn? – ElinElisabethEriksson
när fyller du år? – 20 Juni
några piercingar? – En i underläppen på höger sida..tror jag
några tatueringar? – nej.
vad har du på dig just nu? Linne&trosor ;)
vilken årstid är bäst? – Sommaren.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – må
vad tycker du mest om hos dig själv? – hmm.. min mage haha :P
vad är du bra på? – allt för mycket ;)
vem älskar du mest på denna jord? – Alexander !!
sover du hellre själv än tillsammans med någon? – med någon, men skönt att sova själv också :P

- tio frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? –  Elin
vem är den galnaste /roligaste av dina vänner? – alla
vem är snyggast av dina vänner? – all in
vem är mest partyprisse? – Sanne-liiiiee
vem är den du helst har filmkväll med? – med alla hos sanne
vem av dina vänner är sötast? – all in

- tio frågor om din familj
vem står dig närmast? - Min moster
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – nej
vem är farligast i din familj? – Ingen.
vem ser roligast ut i din familj? – Nelly
vem är coolast? – jag antar att det är jag
har ni något husdjur? – nej
vem har du mest gemensamt med? – mor min tror jag
vem står för underhållningen? – mamma
vem sover du oftast med? – antingen vänner, mig själv eller alex
roligaste kvällen med familjen? – vet ej

- tio frågor om idag
vad har du gjort? – minglat galet hemma
vad ska du göra nu? – ligga i sängen sen blire sova
har du gjort något dåligt idag? – ja,rökt
vad har du ätit idag? –  biff & potatis plus lite godis på de
har du duschat idag? – nej, visst är jag äcklig !
är du trött nu? – nä
vad händer imorgon? – sova
går du i skolan? – ja
har du varit i skolan idag? – nej

- annat
hur mår du just nu? -  allmänt bra
har du piercat dig? – Ja.
är du hungrig nu? – nej
vad är klockan nu just nu? – 21:42
vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – Facebook & blogg.se

- telefon/mobil

vem ringde dig senast? -  Sockerpullan/Anthonia
vem ringde du senast? –  0729416379 - ingen aning om vem det är !
vem sms:a till dig senast? – Kim
vem sms:a du till senast? – kim

- familj
hur länge sen var det du träffa din morsa? – 40 min sen
hur länge sen var det du träffa din farsa? – 8år sen

- övrigt
gillar du punk? Nej.
har du sminkat dig idag? – Nej, idag var jag naturell

- musik

lyssnar du på musik just nu? – nej.
vilket är ditt favoritband? – Inga band direkt.
vad gillar du för musik? – Tycker om all musik.

- smink och hår
använder du mascara? – ja
använder du wax? – nej
använder du ögonskugga? – ibland
använder du kajal? – ja

använder du hårspray? – nej
använder du volymspray? – Nej.
använder du mousse? – Nej.

avänder du deodorant? – Ja.
använder du skinspray? – Nej.
använder du parfym? – Ja.
använder du läppglans/läppstift? - ibland
använder du brunkräm? – Nej.
använder du rouge? – ja
uppsatt hår eller hängande? – olika
plattar/lockar du håret varje dag? – plattar

duschar du varje dag? – nästan
målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nej.

- kärlek

är du kär just nu? – Ja.
har du kysst någon idag? – ja
har du ett förhållande? – ja
är du romantisk? – JA :kärlek .
har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – Nej.
har du gråtit framför någon du tyckt om nåon gång? – Ja.
vill du vara singel eller ha ett förhållande? – föredrar förhållande
har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej.
vem sov du senast bredvid? – Alexander
har du varit tillsammans med någon som du sen varit KK med? – Nej.
när fick du din första kyss? – När jag var 12 år!
hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – mamma 17 år pappa 27 :p
har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? – fy nej!
skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – Nej.
har du mest blivit dumpad eller dumpat? -  dumpat
vad gillar du för stil på tjejen/killen? – Fräsch som fan !

Kommentarer
sanne-liiiiie

<3 <3 <3 <3 <3 <3

<3 <3 <3 <3 <3 <3



Blogg: http://sannelie.devote.se
2011-12-18 @ 23:34:17
nelly..

ja hellre ser man rolig ut än ful :)

vet att du inte kan göra nåt åt saken så ska sluta klaga :)



2011-12-22 @ 23:56:04




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback