jdfn



- "Every girl want a guy who call her at 3am in the morning, just to say that he loves her.."


Hej, Ganska så härlig dag idag, vaknade vid 8-9 tiden chillade ett tag sen fråga Alexander om jag skulle med till stan och ja så blev det.. Duschade gjorde mig klar.. Gick till bussen träffade BABE !.. Ah vi vandrade på stan ett tag sen åkte vi till björkling och träffade Sanne-lie ♥ Vi var med henne ett tag tills alla vi tre åkte till Bälinge och minglade med Oskar.
Oskar ville åka in tillstan för att köpa godis osv.. så vi åkte in men Sanne hoppade av och åkte hem igen.. :( då blev jag forever alone med grabbarna! haha ah men vi gick i alla fall till Burger King åt, Oskar tvingade mig att ah en snus i käften i tjugo minuter (som jag också hade) för att jag inte ville åka bussen själv hem! :p
Men tillslut satt vi på bussen 21:35 och nu ligger jag i sängen och mår!
Men ska ta och sova jag känner hur tunga mina ögon börjar bli! men vi hörs gonatt, hej.

Kommentarer
sanne

♥ u !



Blogg: http://sannelie.devote.se
2011-12-22 @ 23:43:51




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback