GILLA !

Gillar min nya header starkt :p nä men den passade jätte bra in med bloggen och det :p Jahapp vad har jag gjort idag, hmm.. ingenting tror jag sett två filmer i alla fall ~ Hannibal & Black Christmas ~ Tycker det inte är så roligt att kolla på skräck filmer längre dom biter liksom inte på mig, blir inte rädd och jag får inga mardrömmar.. ILLA. I morgon blir det att åka till stockholm (Djurgården) vet inte vad vi ska göra men jag följer med så dagarna går snabbare :p Konstigt nog länktar jag tills skolan börjar, inte likt mig men eftersom det blir ny skola och nya problem känns det lite pirrigt :$ ska väl fortsätta kolla facebook ~ Elin Elisabeth Eriksson om ni ville veta haha. Puss
---
♥ / Elin Din Gud


tror du kan klicka för att få större
det är i alla fall nya Hearden !

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback