Göteborg ♥

Hej, Vaknade vid halv åtta i morse, jävla sol som måste lysa mitt i ögonen :( Men nu är jag i alla fall pigg :p Åker snart ner till Göteborg. När typ resten av familjen har vaknat -.-'' HAHA juste ville bara säga hur jävla patetiska vissa är, Jag lider inte utav att ni kallar mig Hora och en jävla massa mer ord man aja xd Vad är det som gör att ni blir så taggade när ni kallar mig Hora.. JAG BRYR MIG INTE. Juste självklart att jag ska bli ner spöad när jag kommer upp till vilhelmina igen, jag fick väl inte tillräckligt förra gången ;) HAHA ni får ju inte direkt för att ni Spöar en brud som är knappt stå på bena för att hon har drukit så pass mycket :) hahah skrattretande :D Jo men nu ska jag väl platta håret och grejer.. SEE YA

-

♥ / Elin Din Gud



Kommentarer
Anonym

hahahahahahahahhhhaaaaaaaaa!!!!



2011-07-27 @ 14:52:18
Anonym

ja du for ju hem för att du vågade int va kvar här i vilhelmina efter att du blev spöad.. haha!

och ja lovar, du kommer int våga komma hit igen.. och andledningen te att du bli kallad hora, skyll dig själv? kanske ska sluta bete dig som en då? Och om du int bry dig att folk kallar dig hora, varför skriv du de då att folk kallar dig hora och att du bry dig inte? Då måste du ju ta åt dig och e tvungen o skriva te på bloggen.. du e patetisk elin!



2011-07-27 @ 15:56:53
olivia

finns för dig elin!:)



Blogg: http://oolivia.devote.se
2011-07-28 @ 23:51:13




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback