Olyckor händer :)

hej, nu sitter jag i köket i min ensamhet, hah nej men Thed ligger på soffan och sover -Snark- haha nej men förstår honom de är inte kul att sitta på en buss som kör 10 på 110 väg xd ja vad ska man göra idag, nä inte ett skit tror jag. Men det lät jävulskt skönt :D Länktar till Måndag för då åker jag till Stockholm och är där i en vecka eller två. De ska bli otroligt Roligt :) Saknar ju mina små kusiner också ! men jag saknar min lillasyster destå mindre. För hon tog sönder min garderob -.-'' fast jag råka tappa hennes tele på asfallten så det blev ett X antal sprikor. Men Olyckor händer :p men nu ska jag dra på en låt sen facebooka lite till, hörs senare Idag, puss.

---

♥ / Elin Din Gud

 dagens
No life bild xd

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback