shit happens..

hej. Ja som sagt shit happens men det är något man nästan får leva med.
Hmm, vad har jag gjort idag.. jag ska inte göra det komplicerat. Jag har inte gjort nåååååågot. Intressant eller hur? hahah nej det tycker inte jag heller men jag måste göra det bästa av situationen. Nämen jag har vaknat ätit kollat tvN och lagt mig i sängen igen, men jag ju tagit rökPauser lite då & då också men det var nog de ni minst ville höra :p
Jag vill också säga hur mycket jag saknar alla mina Vänner, Ni var som min familj när jag hade det jävligt tungt.
Jag vill att ni ska veta att alla ni har en plats i mitt hjärta. Visst jag är inte älskad av alla. Men jag har inte bett om att bli det heller. Man ska inte va älskad av alla. Eller det är det jag tycker i alla fall. Men om du nu som läser "hatar" mig, Behöver du inte häller säga det. De är lugnt det gör dig inte mer älskad ut av att du säger att du hatar mig. & det gör dig inte heller snyggare utav att säga att jag är ful, eller hur? ;) This is the truth and you know it

Men är det någon eller några jag verkligen vill tacka så är det dom som har gett mig råd, sanningen eller bara sagt hur jag ska bära mig åt. Fast igentligen vet ni nog vilka ni är. Men jag säger ändå.
- Min kära Moster Christine, Du har gett mig så mycket råd och du både stöttar mig i allt som jag jag. Jag älskar dig♥

- Min bästa vän Ida Johansson, Du ger mig styrka varje dag, Du står upp för dig själv och genom de har du get mig bättre självförtroende. Jag älskar dig ♥
- Elin Wimmergren, Vart ska jag börja, du har verligen kämpat för att få mig att må bra, eller hela din familj har gjort det. Det finns inte ord till hur tacksam jag är. Önskar av hela mitt hjärta att vi får upp kontakten igen någon dag. Visst vi hade det lite krångligt i slutet men jag får alltid en varm känsla i kroppen när vi ses i skolan, stan eller någon annanstans.. Jag vill bara säga att jag älskar dig ♥
- Mamma, ovatsett vad folk säger om dig eller tycker om dig älskar jag dig för den du är. Du har ändå försökt alla gånger det har varit jobbigt för dig, mig eller Nelly. Jag tycker att du är stark och fortsätt med det ♥
- Och till er andra underbara, Vill jag bara säga att ni är så undera på erat sätt. Va er sjävlaoch ingen annan för det kommer man inte långt på. Och jag tycker om er med :D
---
Ni kankse tyckte de var töntigt eller något för allt jag har skrivit, men ärligt Ibland måste jag utrycka sina känslor... :)
---
/ Elin Eriksson ♥

Kommentarer
Moster

Du är väl för söt du---!!



2011-06-15 @ 13:35:35




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback