TIDSFÖRDRIV :]

Hur bor du: I hus i uppsala, med familj + kaninFan
Brukar du komma i tid: haha naa, ibland
Hur lång är du: 1.60 :)
Kan du laga mat: jajemen
Vad jobbar du med/pluggar du: Skulaan
Vad har du på dig just nu: Mjukisbrallor, linne, underkläder & tröja :)
Hade du en bra kväll igår: jupp
Vilket är ditt senaste inköp: kommer inte ihåg :P
Din favoritdryck på morgonen: apelsin joius
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Släkten
Har du sovit i din egen säng inatt: nej
Vad hade du sönder senast: vet inte
Vem snackade du med senast: Mormor
Varm favoritdricka: ingee
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Kallt vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Barcardi Breezer !
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag gör aldrig något dumt (a)
Saknar du någon just nu: ja, lite kanske
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Ganska mycket ..

Någon jag stör mig på: haha, tar jag in te upp här :p
Intressen: röja med vänner :p
senaste person du kramade: Mormor :p
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Cola
Vill du ha barn: Ja då :)
Längtar du till din nästa födelsedag: hah fyllde nyss år så nä :p
Har rakat dina ben någon gång: Men ja :s
Är du sugen på något nu: nä inget spec
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inget
Använder du hudkräm: Ja
Attraheras du av män med skägg: nej
Brukar du baka: Ibland så
Röstade du i det senaste valet:
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jora de funkar väl
Vilken låt lyssnade du senast på: i still love you
Har någon annan sovit i din säng inatt: NÄPP
Vad tycker du är äckligt: Mycke
Har du pengar på mobilen: ju, ganska mycket :o

Kommentarer
Naaaan

Hej jag är med och tävlar om en blixtdeffusor och jag skulle bli jätte glad om du hade lust att rösta på migg bidrag (nr 4)

Du röstar genom att kommentera nr 4 i inlägget under:

http://sysslingarnas.blogg.se/2011/june/finalisterna.html



Ursäkte om du inte gillar såna här kommentarer och tack på förhand om du röstar! :D



Blogg: http://naaaan.blogg.se/
2011-06-23 @ 17:29:17
Elindingud

De är lugnt :D



2011-06-24 @ 13:38:02




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback