07:20 ;s

Hejj, ja idag vaknade jag runt 07:20 gick på toa men sen gick jag och la mig igen :) Är fortfarande dunder sjuk vet inte om jag ska till skolan i morgon men jag får väl se (mamma kommer tvinga mig) igår skrev ******* till mig, blev helt paff eftersom han inte har skrivit på en vecka eller något. Och när jag har hört av mig har han inte hört av sig tillbaka så jag vet inte vad hans problem är, aja shiet the same de har hänt förut :').
---
Dagens låt: Enrique Iglesias – Hero
Dagens frisyr: inget spec
Dagens smink: inget smink idag
Dagens kläder: jeans & linne
Dagens Planer: Åka hem !!
Dagens vill ha: fortfarande ett nytt liv
Dagens saknad: *******
Dagens drog: Datorn
Dagens tråkigaste: att vara sjuk
Dagens finaste: -
Dagens kram: Ingen en så länge
Dagens humör: less på allt
Dagens mående: dåååligt
Dagens borde: bli frisk nu nu
Dagens parfym: -
Dagens bästa: Bilen, så vi kan åka hem !
Dagens sämsta: -
Dagens länktan: att åka hem
Dagens fundering: mycket tänkande just nu..
Dagens önskan: att bli liten igen !

/ Elin Din Gud


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback