ajajaj :(

hejsan! Idag var det som vanligt i skolan eller de var tråkigare en vanligt, dan gick as fort. Så när vi hade slutart skolan gick jag hem, träffa mamma som var få äckligt dåligt humör...Seeeeen gick jag till köket ich åt lite och nu ligger jag i min säng med datorn i knäet och har så förbanat ont i huvudet :( men ska vel ta en alvedon :p
---
Dagens låt: my balls
Dagens frisyr: som vanligt, platt & löshår
Dagens smink: foundation, puder & lite mascara
Dagens klädsel: mjukisbyxor, linne & halsduk
Dagens planer: Bara ligga hemma
Dagens vill ha: en alvedon
Dagens saknad: -
Dagens drog: halstabbleter
Dagens tråkigaste: skolan
Dagens finaste: Simoné
Dagens kram: Natalie
Dagens humör: Pms humör enligt alla ;s
Dagens mående: bar :)
Dagens borde: Städa rummet (Y)
Dagens parfym: britney spears
Dagens bästa: Simoné
Dagens sämsta: skolan
Dagens längtan: påsklovet
Dagens fundering: -
Dagens önskan: -
---
♥ / Elin Din Gud

så söt bild :D ♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback