blir så trött...

Skolan idag var chill, fast blev lite deprimerad när jag skulle gå hem från skolan, för Ida skulle med hem men hennes prao slutatade inte för en klockan tre och jag slutatde två. Men då tänkte jag att jag skulle kunna sitta inne i skolan och vänta men nä de gick inte ! cp tant som drog ut mig igen och sa bara nej nej. Så då gick jag hem, men då kommer tre ungar bakom mig och kastar snö ! så jag blir förbanad och vände mig om och frågade om dom hade något psykiskt problem, och somvanligt som små ungar säger "det var inte jag, de var han". Men jag bryde mig inte och gick vidare. Men när jag kommer hem skriver Ida att jag ska gå ner till vasa och vänta på henne, men nej tack sa jag :) men ska väl gå till tågbron och möta henne om jag orkar :p
---
Dagens låt: rOlfFa – Toppløs
Dagens frisyr: platt och inget löshår
Dagens smink: foundation, puder & mascara,
Dagens klädsel:
Jeans, linne, tjocktröja & halsduk
Dagens planer: Möta ida om typ tjugo min
Dagens vill ha: godis..
Dagens saknad: *******
Dagens drog: halstabbleter
Dagens tråkigaste: att jag var tvungen att gå hem
Dagens finaste: Ida
Dagens kram: För många
Dagens humör: bra men lite smått sur
Dagens mående: ont i halsen
Dagens borde: Städa rummet (Y)
Dagens parfym: kiss &love
Dagens bästa: -
Dagens sämsta: skolan
Dagens längtan: påsklovet
Dagens fundering: hur kärlek kan vara så farligt
Dagens önskan: -

---

SKA KOLLA PÅ FILM NÄR IDA KOMMER, JAG KOMMER DÖ FÖR DEN VERKAR VARA AS LÄSKIG :O


♥ / Elin Din Gud



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback