dåligt :p

hej, dåligt av mig att inte uppdatera, men jag har inte haft någon dator, så jag har inte kunnat skriva, sorry (får inte hända igen) :) Ja idag ska jag till Ida ! har saknat henne så mycket !! När jag kommer till henne vet jag faktiskt inte vad vi ska göra men vi ska iallafall springa idag med Mattias (Y) Roligt fast JÄTTE jobbigt hihih nej men det duger :) men nu ska jag fixa till mig lite sen åka till Ida :)
---
Dagens låt: Miss you - Miley Cyrus
Dagens frisyr: Platt & inget löshår
Dagens smink: foundation & puder
Dagens klädsel:
Jeans, linne & tjocktröja
Dagens planer: springa 
Dagens vill ha: Ny jacka
Dagens saknad: Ida Johansson
Dagens drog: -
Dagens tråkigaste: -
Dagens finaste: Nelly
Dagens kram: -
Dagens humör: Jätte glad :D
Dagens mående: superbra
Dagens borde: -
Dagens parfym: kiss & love
Dagens bästa: IDA
Dagens sämsta: -
Dagens längtan: påsklovet
Dagens fundering: Hur jag kommer orka springa 
Dagens önskan: -

---

/ Elin Din Gud

ser drogad ut, hehe

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback