@£@£${#¤%#"%&/(!!!!!!!!!!!)

Mitt humör just nu är nog inte att leka med, är sur, arg, irriterad aahh ni fattar.. Men jag vet inte varför. jag har inte mens och jag bråkar inte direkt med någon. Sen måste allt och alla bli sura på mig för att jag är sur. Det var som när jag kom hem aldeles nyss typ. Jag frågade mamma när hon skulle börja jobba och då fick och damp anfall på mig, så jag gick in i rummet sen pratade jag inte mer med henne.
---
Önskar att jag bode långt härifrån just nu där ingen visste vem jag jag var och de som bodde där visste inte hur man kunde lära känna någon, så ingen kännde ingen. Det skulle vara rätt ballt men aja de är bara en önskan. Kul att åka till Uppsala i morgon (eller inte) ända som kommer bli kul är när jag och Nelly ska kolla på bio sen kommer det inte vara något kul längre, då vill jag bara hem hem hem! Men tur att jag kommer vara i Strängnäs hela nästa helg sen helgen efter det ska jag till min efterlänktade Moster och min älskade Kusin Joline fyller 2 år det ska bli kul:) Blev lite gladare nu är jag kom och tänka på henne :D
---
Nu är det bara att fixa mat och sen kolla på någon film som kanske kan pigga upp mig (hoppas det iallafall)
Och sen vänta på Ida ! ♥
---
♥ / Elin Din Gud

heh snygg bild xd

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback