galeeeen

ÅÅhhhh, du gör mig galen ! vet inte vad jag ska göra. Har ni tänkt på att kärlek är svårt, hahah nu fattar ni nog inte vad jag menar och jag kan nog inte förklara men ja ni får försöka fatta :D
---
Nyss kommit hem efter att kollat på Idas lillesyster Tuvas teater grej, de var kul ! Hade ändå inget annat bättre för mig :) Nu ska jag ladda ner en film sen blir det nog att sova. Jag är jätte trött bara så ni vet
---
Elin: Vänta, vänta jag ska bara hämta min carebox och sen när jag har tråkigt kan jag lyssna på alla ointressanta saker alla säger ;D !
Simoné: HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA CAREBOX HAHAHAHHAH
vem är det som har dålig humor x'D
---
♥ / Elin Din Gud





Kommentarer
liindaegeltooft

Hahhahahah , elin när ska vi göra våran carebox då? Sen ska vi läsa allt när vi inte har något att göra <3



Blogg: http://niiceigohome.blogg.se/
2011-03-17 @ 21:05:17




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback