mycket just nu..

Gud vad jobbigt det känns, jag tänker alldeles för mycket, och det är om precis vad som hällst, kommer inte ens ihåg vad jag tänker på, men det ska jag inte ta nu :) ÅHH känner mig så jävla stolt ! Gunnar (matte lärare) sa att jag gjorde provet så bra idag så jag ligger på MVG nivå. Haha jag har aldrig varit bra på matematik förut och nu kan jag det hur bra som hällst. Så nu kanske bara kanske jag får stanna hemma nästa helg. HOPPAS HOPPAS ! Nu ska jag väll kolla på någon film eller göra något annat kul. För att jag är inte ett dugg trött. Har bra extremt ont i magen, jag vet vad ni tänker "K, vänta jag ska bra hämta mig careboX sen kan du säga vad du sa" eller något liknade :p puss
---
♥ / Elin Din Gud

älskar bilden btw jag & min kusin Emil :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback