ojojoj :p

helllooo ! hej har inte bloggat på ett tag nu känns det som, men har liksom inte haft någon dator så hehe, men ska förhoppnigsvis inte hända igen :)
---
FREDAGS : Åkte jag till Stallarholmen Till min gammla kontakt familj var där hela helgen (typ)
LÖRDAGS: Var jag i Stallarholmen, jag gjorde inte så mycket, eller jo jag och min lillesyster åkte lite fyrhjuling :p sen hände det inte så mycket, hela familjen kollade på melodifestivalen :)
SÖNDAGS: Åkte jag hem till Strängnäs igen, Och då sova jag hos Ida :D Det  var kul tills Ida fick veta en sak som gjorde att hela kvällen blev jätte dålig, både jag och Ida var förbanande men senare på kvällen blev det bra igen för då gick vi med Jonathan och Mattias in till stan från tosterö och hem igen, det blev mycket skratt (Y)
MÅNDAG (idag) : Ja vad har jag gjort idag jo jag vaknade hemma hos Ida och vi chilla ett bra tag tills Kimberly undrade om vi ville med och fika på stan och det ville både jag och Ida. Så vi tog bussen ner på stan och fikade eller åt lunch på café Trädgårn, det var trevligt ! och sen åkte Ida på möte och jag satt och väntade på henne i bilden i en timme ungefär hahha ja jag är lite halv konstig men aja hahaha :D sen drog vi hem till mig och kollade på film (myyyyyyyys) och nu har ida åkt hem och jag ligger i sängen och lyssnar på musik och hör Nelly sjunga hehe :p
---
♥ / Elin Din Gud

ROMPAAAHH

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback