seeeegt !

Dagen började bra iallfall, de blev en massa skratt på morgonen utanför skolan :D HAHA

---

Simoné Forsbäck fyller 15 år idag, grattis och nu är du sexmyndig ;) Men tyckte lite synd om dig när Nellie kom och kastade ett ägg i dit huvud... lite elak kännde jag mig då efter som jag visste om de !
---
Jag är galet kär ! ♥
---
Dagens låt: Karatefylla - byz
Dagens frisyr: Platt och volym
Dagens smink: foundation, puder & mascara,
Dagens klädsel:
Jeans, linne & tjocktröja
Dagens planer: skulle vara med ida men hon skulle hem
Dagens vill ha: SOMMAR
Dagens saknad: Ida Johansson
Dagens drog: musik
Dagens tråkigaste: sista lektionen
Dagens finaste: Simoné
Dagens kram: allt för många
Dagens humör: bra antar jag
Dagens mående: sådäär
Dagens borde: Plugga.
Dagens parfym: britny spears
Dagens bästa: -
Dagens sämsta: mamma...
Dagens längtan: sommmarlovet
Dagens fundering: Allt för mycket!
Dagens önskan: Allt för mycket..

---

♥ / Elin Din Gud



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback