You spin me right round, baby right round ;D

Funderar  på en massa olika saker just nu, men kommer inte säga någon av dem :P Ja vad har jag gjort idag, hehe ingenting :D vaknade kvart i sju eller mamma väkte mig (Y) gulligt av dig ! sen fixade jag mig och allt, gick till Natalie och sen gick jag hem igen haha de låter lite kul :p sett två filme (Det regnar köttbullar & Little Fockers)
Fast Little Fockers var jätte dålig så jag såg inte ens klart den hihi... :)
---
Dagens låt: alla gillar brudar - Gorillismen
Dagens frisyr: Ingenting specielt
Dagens smink: inget
Dagens klädsel:
mjukis & linne
Dagens planer: Ligga och ta de lugnt
Dagens vill ha: värme
Dagens saknad: *******
Dagens drog: halstabbleter
Dagens tråkigaste: hela dagen idag
Dagens finaste: Mamma
Dagens kram: ingen
Dagens humör: vet inte :p
Dagens mående: ont i halsen & ont i huvudet
Dagens borde: SOVA
Dagens parfym: ingen
Dagens bästa: Sängen
Dagens sämsta: Förkyldning
Dagens längtan: påsklovet
Dagens fundering: De är många de
Dagens önskan: Flytta

---

♥ / Elin Din Gud
steeeeeek ;D

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback