åååhh you make my heart go tingalingaling

Hej! Känner mig glad utan på men inerst inne vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Jag mår bra och så men det är något annat. Folk frågar samma frågor ~hur är det,mår du dåligt ?~ jag vet faktiskt inte. Och ni behöver inte säga att ni finns för mig för jag vet vilka som finns för mig och dom jag kan säga saker till. Om jag inte säger hur jag mår eller något fortsätt inte tjata ni kommer inte få något svar tillbaka och bara för att ni är så jävla nyfikna kan ni hitta ett eget problem och sen se om de är roligt att berätta för andra sen kommer det tillbaka till sig själv igen. Blir så less på Strängnäs ibland eller det är väl för det mesta jag blir de. Men nu ska jag försöka skriva ett glatt inlägg de var ett tag sen jag gjorde de. Det har nästan bara varit Depp inlägg som andra mår dåligt av men aja thats life.
---
Måste bara berätta att jag har glömt allt som hände innan påsklovet & på påsklovet ( jag tror nästan att det var det värsta i mitt liv) nej nu blev de depp igen, nej Elin FOKUSERA ! Fast jag känner mig så glad att jag har börjat få upp kontakten med.... de vill du gjärna veta va ? ;) Det får du lista ut själv. puss.
---
♥ / Elin Din Gud



Kommentarer
239

shieet, dendär ryggen skulle man vilja smeka.. :( om du inte trivs så kom hit ;*



2011-05-23 @ 23:36:02




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback