Am I in too deep? Have I lost my minde?

hej, helgen har vartit toppen ! Har varit i Uppsala med Bästaste Ida Johansson :) Inte för att vi gjorde så mycket men jaja hehe.. Okej men jag kan ju börja med måndagen :) Vi gick i skolan eller i alla fall jag (a) sen åkte vi bil bruuumbrumm... Sen var vi framme. Då åt vi mat spelade kort kollade på film gick och la oss. Lördagen åkte vi in till stan köpte litte saker, Ida köpte bland annat en skolavslutnings klänning och den var super fin !.. Sen Kollade vi på Bio, och vi såg Baksmällan del II fast de som var roligt var att vi bara var sex stycken som kollade på filmen xd.. Och dom satte på fel film från början också så de var ju lite klantigt :p.. Och nu Idag har vi sovit, sovit och åter sovit :)))) Eller först vaknade vi vid halv tio tror jag och vi gick upp åt litte, sen kollade vi klart på en film som heter Apollo 13 och den var ganska bra faktiskt :) Sen blev båda skiiit trötta så vi tog en POWERNAP ! i tre timmar heheh. efter det gick vi ut och rökte spelade lite kort somande till i tio min sen kollade vi på en till film men jag vet inte vad den hetter Jim Carrey var i alla fall med i den :p men nu ska jag väl ladda ner Jim Carrey filmen och se klart på den :) puss
---
♥ / Elin Din Gud



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback