And I know an angel was sent just for me

hejj, sitter i Uppsala nu då. Ska kolla på skolan i morgon klockan två. haha kommer dö för jag tror inte folket där har slutat en så kommer ju skämmas ihjäl om jag ska gå där med både mamma och syster -.-''... Och jag hatar fortfarande Idioten (var bara tvungen att säga det) Fall inte för snabbt och han inte kan fånga dig, det har jag i alla fall lärt mig. Jag saknar Ida och alla en fast jag bara är borta i fyra dagar :) menmen.. Och jag har beslutsångest jag vet inte vad jag ska säga, skriva eller göra, it's sucks :/ Ska försöka välja rätt beslut. Det är inte lätt alla gånger. Men nu tycker jag att jag har babblat på för mycket. Juste hitta värsta söta baby bilden på mig haha ska lägga ut den här nedanför :D

---

♥ / Elin Din Gud


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback