don't ever leave me..

hej, sitter här på mitt rum och jag tror jag håller på att bli sjuk. Det är nog min kära moster som har smittat mig tack så mycket :p hehe.. Ja hur har dagen varit, jo den har varit kul eller halft roligt. Det blir ju som alltid man hittar någon man är kär i sen "POFF" är alltig borta. Ni kanske tror att jag är dum i huvudet eller något men det är jag. fattar inte vad det är som flyger i mig hela tiden. Och snart flyttar jag fyfan vad skönt men ändå inte :/ Kommer inte klara mig utan Ida, Elin, Linda ahh osv.. Aja ska väl spela lite gittar medans lillesyster duschar så hon inte blir avensjuk bara för att jag kan göra något och inte hon xd jaja vad förväntarman sig av en 13 Årig fjortis ;) puss
---
♥ / Elin Din Gud

---

happiness is like a butterfly :

the more you chase it,
the more it will elude you,
but if you turn your attention
to other things, it will come
back and sit softly om your
shoulder ♥




Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback