förlåt...

hej, förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag nu men jag kännde att jag behövde ta en paus.. Juste måste berrätta hur helgen var, Alltså den var hur grym som helst förutom att någon jävel hade facerapat Dennie så den som hade gjort det gjorde så att det såg ut som jag och Dennie var tillsammans, och då fick jag en massa sms och skit men men kommer inte ta upp vad alla skrev men lacka ur på mig.. Skit i samma nu ska inte bry mig för jag vet själv att det inte är sant men aja.. :) Idag har det varit lugnt Jag, Ronja, Moa & Ida att och kollade på "O.C" Jag trode att det skulle vara värsta skit programet men jag fasnade i det så vi såg nästan hela sesong 3 :) Får väl se det sista avsnitet någon gång :) men nu ska jag ladda ner en film sen duscha sen sova. Ganska så trött för jag och Dennie skulle dygna men han låg och petade på mig så att jag inte kunde sova -.-' haha men ahh Helgen var Grym i alla fall. puss.
---
♥ / Elin Din Gud

haha tycker bilden är sexiiiiiig !

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback