läs och förstå

just nu är mitt humör fucktup, killar, vänner livet allt snurrar i huvudet på mig. känns inte ens som jag kan tänka längre. Efter påsklovet har varit de värsta, lite skratt, lite gråt, lite saknad & mycket bråk. Först blir killen jag verkligen var kär i dum i huvudet men jag hade ändå vänner som stod nära mig så jag kunde le men de fanns en saknad också och de var Ida när jag grät fanns hon inte där som hon brukar och allt bråk har gjort mig vansinig. Ska försöka se framot i livet men de känns som om jag har gjort det för många gånger jag kommer alltid tillbaka till ruta ett igen. Life is Life som alla säger men vad ska man göra när man inte orkar mer förutom att typ ta livet av sig som är så själviskt som det kan bli eller ta tabletter som man blir beroende av sen, nej tack ! hoppas att det blir bättre i uppsala jag hoppas verkligen det. Jag vill inte lämna alla vänner här men dom som står mig riktigt nära kanske fattar varför jag vill ha en ny start, jag vill börja om på nytt. allt krossar mig just nu. Men ska väl lägga mig och sova och drömma om något riktigt bra, så jag slipper vara deprimerad ungefär fast de är jag inte bara riktigt sårad.
---
♥ / Elin Din Gud



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback