Jag Säger Till Dig..

Hej, förlåt för dålig uppdatering men har inte haft så mycket tid. Har haft prov & annat att tänka på.. Plus att jag har fysikProv i morgon! har pluggat hårt med Anthonia så jag hoppas att det går bra den här gången! Ja i alla fall var jag i skolan idag. Dagen var chill.. Dock slutade jag sent idag så jag missade kvart i tre bussen. Men som tur har jag Anthonia . Vi gick hem till henne & pluggade ! Gick fintfint. Jupp men hann i alla fall med tio över fyra bussen hem. Sen kom Alexander hem till mig, kollade på Kung Fu Panda 2 som var jätte dålig enligt mig! Sen så jag klart på Paronolmal Activaty "förlåt för min hemska stavning" Den var riktigt bra eller i alla fall bättre än 1&2. Ja men nu ska jag kolla på film sen sova. Hörs hej !




‎"männen är födda mellan kvinnornas ben
och ändå spenderar dem resten av livet
att försöka komma in där igen. ska man
kalla det hemlängtan?"


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback