jomenvisst överallt !

Hejhopp ! , Idag var jag på hyffsat bra humör !.. Förutom när skolan var slut för då fick jag jordens värsta huvudvärk.. :( Men nu har jag ätit lite alvedon så nu är huvudet stabilt igen! Ja vad har jag gjort ikväll,, jo jag åkte till bjk & skulle träffa Sanne-lie och Emma ! :D Som jag visserligen gjorde men jag träffade också Ekman, Jocke, Oskar med mera ! Skoj :) HAH och juste skulle vila lite på elevensval, men det blev ingen vila jag drog slaggen ! fast somnade bara i några minuter tills Emma kom och petade på mig och hon fick nästan min näve i ansiktet haha..

Några tjejer till Emma - Jag tror den nya tjejen sover..

HAHAH herregud vilken dag. Aja nu ska jag i alla fall kolla på Step Brothers ! Hare bra. Hörs hej ! :D

-

♥ / Eli
n DIn Gud

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback