röj

Hej, jo mår lite halft dåligt idag, Vet inte varför men ah.. Som sagt jag åkte ju till strängnäs igår och det var ganska så kul.! Träffade många go'a människor !. Sen var jag naruligtvis tvungen att åka hem så då tog jag bussen hem dom tog drygt en & en halv timme att åka.. Sen kom jag hem Alex ville att jag sulle komma till Bälinge.. Igentligen hade jag ingen ork och var less på allt :p men jag åkte dit ändå ! Gjorde inte så mycket satt vid  Sebbans och sen gick vi till skolan.. Och de var Drama överallt ! haha smått rolig lördag ! :p ´hörs hej !

-



♥/ El
in Din Gud

Kommentarer
sanne

Lite dålig uppdatering här tycker jag!

UPPPPPPPDATERAAAAAAAA!!!!!!! :D



<3



Blogg: http://ppetterssons.blogg.se/
2011-10-09 @ 21:28:34




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback