DAG 1

Dag 1: skriv 10 saker om dig

Dag 2: Skriv 9 saker du skulle vilja göra i ditt liv

Dag 3: Skriv 8 saker du är intresserad av/hobbies

Dag 4: Skriv 7 saker du är rädd för

Dag 5: Skriv 6 saker du drömmer om

Dag 6: Skriv 5 saker du gör varje dag

Dag 7: Skriv 4 minnen du aldrig kommer att glömma

Dag 8: Skriv 3 saker du stör dig på

Dag 9: Skriv 2 saker du önskar att du kunde göra

Dag 10: Skriv om 1 person som betyder mycket för dig


______________________________________________________________________

1. Jag har inte alltid varit lycklig
2. Jag är galen
3. Jag sköter inte alltid skolan
4. Jag hatar folk som ljuger
5. Jag hatar mitt hår på morgonen
6. Jag har bott på två jourhem
7. Jag förlorade min pappa när jag var sju år
8. Jag är sexton år
9. Jag gillar inte att vara ensam
10. Jag vet att " I Love You" Betyder " Jag Älskar Dig"  !

Kommentarer
Linn

Sv; Haha ja men det är lugnt :P <3



Blogg: http://lillaflickanm.blogg.se/
2011-09-12 @ 22:44:53




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback