DAG 2

Dag 1: Skriv 10 saker om dig

Dag 2: Skriv 9 saker du skulle vilja göra i ditt liv

Dag 3: Skriv 8 saker du är intresserad av/hobbies

Dag 4: Skriv 7 saker du är rädd för

Dag 5: Skriv 6 saker du drömmer om

Dag 6: Skriv 5 saker du gör varje dag

Dag 7: Skriv 4 minnen du aldrig kommer att glömma

Dag 8: Skriv 3 saker du stör dig på

Dag 9: Skriv 2 saker du önskar att du kunde göra

Dag 10: Skriv 1 person som betyder mycket för dig 

_______________________________________________________________________________________________

1 - Jag skulle vilja spola tillbaka tiden
2 - Jag skulle vilja bo närmare skolan
3 -  Jag skulle vilja bli 18år
4 - Jag skulle vilja ha längre hår
5 - Jag VILL att det ska vara sommar året ut i sverige !
6 - Jag skulle vilja sova just nu
7 - Jag skulle vilja flytta hemifrån
8 - Jag skulle vilja att Alexander kom hit så han kan med mig !
9 - Jag skullee vilja leva mitt liv fullt ut









Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback