Love

JoTjena, Ligger i sängen och Facebook vet allt ! Jävligt intressant, nej men jag fick skjuts av Världens snällaste Sebastian eftersom jag hade kollat lite fel på busstiderna.. Igen.. HAHA ! MMmhh.. I alla Fall Vaknade jag eller Anthonia fick ruska liv i mig vid 1o i 9 i morse eftersom hon skulle upp och jobba.. Så mamma jag och Anthonia åkte till Bälinge där hon skulle ta bussen.. Ahh sen åkte vi hem jag åt lite sen gick jag och la mig igen och vaknade klockan två! Ahh sen åkte jag till Bälinge igen för jag skulle lämna en tröja till Elvira och då passade jag på att träffa Ida, Elvira, Sandra tror jag hon hette, Sebastian, Oskar och Alexander ! MYS när vi kom hem till Sebastian kollade vi på film jag Oskar och Alex tills min buss skulle komma men den kom aldrig eftersom jag hade kollat fel.. My Bad.. YES ! Men Nu ska jag sova! Hörs Hej..

-

InLove

-

♥ / Elin Din Gud



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback