stoltast i staden !

HoppsanHejsan, Ligger i min säng som är nybäddad och klar ! Så nu mår jag helt klart bäst. Skolan var kass idag eller inte helt kass men första lektinen var väl de. Madde började kaxa som vanligt med mig ! Om ni vill veta vem Madde är så är det min klassförseståndare.. Även kallad ****!  JAJA men var i skolan sen efter var jag med Anthonia och Gustav vi gjorde en Go'Kladdkaka sen blev det Go'middag ! Efter det så gick vi till Dinx och träffade bland annat Alexander & Sebastian och några till :D Och senare blev det bussen hem ! Ganska lyckad dag i alla fall. Fast om Alexaner skulle varit här skulle man MÅÅ ! Eller hur ! men måste ta och sova nu känner jag, måste upp i morgon för att ta en dusch ! godnatt&kyss !
-
♥ / Elin Din Gud

Kommentarer
mohammed

ÄRU dUM?!



2011-09-15 @ 08:32:43




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback