true story

Innan du dömer mig:

Ta på dig mina skor.
Gå samma gator som jag gått.
Bearbeta förlusten av människor jag förlorat.
Orka med alla känslor och alla händelser som jag erfarit.
Snubbla på alla stenar som jag snubblade på.
Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde.
Efter allt detta kan du döma mig eller mitt liv.

-

Hejsanhoppsan !.. Dagen idag var intressan.. Något hände haha jag gjorde klart engelska uppsatsen som ska vara klart på fredag. Riktigt stolt över mig själv !! Jomen.. AH sen kom Sebastian & Oskar till mig och efter ett tag kom Stora styga Anthonia.. Hmm sen åkte vi bussen BRUMM till Björklinge ah juste Alexander hoppde på i bälinge också.. Sen satt vi på Dinx som riktga hårdingar.. MMMHH sen åkte vi till skolan och bara satt där hahah Rolig kväll :D Men nu blire film & sova.. Sovgott hörs i morgon. Kyss!

-

♥ / Elin Din Gud





Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback