it's all about how strong you are

Styrkan kommer när du är på väg att falla ner, tro på dig själv & lyssna inte på andra. Alla har sina åsikter och ideér men lyssna på dina egna. Håll huvudet högt. För du vet själv att hatarna kommer att hata och snackarna kommer att fortsätta snacka. Få in det i huvudet och tänk att du är en ganska intressant person om dom pratar om dig dag ut och dag in. Jag går min egna väg och jag ska visa att jag kan ta tag i mina problem själv och rätta mig själv när jag gör fel. Livet är inte alltid lätt och speciellt inte när det är svårt! Jag försöker sikta framåt i livet köra mitt egna race, le mot dom som hatar och leva mitt underbara liv.


"- When you do something right, nobody remembers.
-When you do something wrong, then all remember. "



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback