Jag Älskar dig ♥

Alexander, nu har det gått 7 månader sen jag fick världens bästa pojkvän. Om du bara visste hur mycket jag älskade dig skulle du nog inte ens förstå. Första gången jag träffade dig, brydde jag mig inte så mycket eftersom jag inte kände dig eller något liknade. Men andra gången jag träffade dig var det mer som om jag ville lära känna dig! Tredje gången jag träffade dig, kom du faktiskt hem till mig eller ja, du cyklade till mig :p Både charmigt och spontant ! ;) När vi bara satt där i mitt rum visste jag varken vad jag skulle säga eller vad jag skulle göra.. haha, men vi vet båda hur det slutade! Det slutade med att jag fick världesn chans att få vara din! Vi kanske inte har varit världens bästa förhållande, men alla har väl brister right ? Men huvudsaken är att du får mig att varje dag. Jag älskar dig hoppas du förstår det! :)


Hittade ingen annan bild, eftersom du vägrar vara med på kort snutt :*

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback