k !

tidsfördriv.

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? -  2 stycken
Vad tycker du om kärlek? - Det är det finaste som finns, men kan dock göra ont ibland.
När kramade du någon sist? - i morse
Saknar du någon speciell person? - japp
Har du svårt för att bli kär? - ja det har jag
När kysste/hånglade du med någon sist? - I morse
När fick du senast en komplimang? - Jag vet inte
Har du hånglat med någon av samma kön? - ja

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös? - ja, när jag svimmade en gång
Hånglat med nån riktigt ful? - ja
Hånglat med fler än 50 pers? - nej det tror jag inte
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? -  ja
gjort något riktigt dumt ? - ja, flera ggr
Gjort något du verkligen ångrar? - ja
Varit nykter på nyårsafton? - ja :)
Åkt ambulans? - nej
Gjort nåt olagligt? - ja.
Fått din mamma att gråta? - ja
Slagit ner någon? - haha, nej :D
Skämts över dina föräldrar?- ja.
Skämts över dig själv? - ja.
Sagt jag älskar dig och menat det?-  ja
Tar du droger? - ne.
Vilka kläder sover du i? - NAKET
Vad hatar du verkligen? - Jag hatar när andra människor lägger sig i mina problem :)
Varit kär? - ja.
Är du ensam nu? - ja, eller jag är ensam i mitt rum :p
Vill du gifta dig? - inte nu.
Vill du ha barn? - ja ^^

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? - Alexander
Såg dig gråta?- Jenni
Fick dig att gråta? - /
Du gick på bio med? - Alexander & Anthonia
Skällde på dig? - Anthonia

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? - ja
Kramat någon? - ja.
Pussat någon? - ja
Köpt någonting? - ja
saknat någon? - ja.



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback