Tell me - why can not all be the same again

hello my friend! skolan var då super bäst idag..! Vi skulle till ungdomshälsan idag med hela klassen men så blev det inte eftersom det var för många sjuka barnmorskor där men ah jag led i alla fall inte utav det ! Jag kom till skolan vi åtta, var på SO:n i drygt 10 min tills jag skulle kirra en sak med Anthonia. Sen efter vi hade gjort det hade jag ändå slutat för dagen så vi åkte till skolan igen och åt mat ! hihi :D Ah sen har jag varit med Anthonia hela dagen sen, vi hade så mysigt så! massa skratt blev det i alla fall. haha.. Ah men nu ska jag väl kika på "Dumma Mej" haha :D Blev inget sovsällskap inatt, eftersom lilla Alexander var sjuk! Krya på dig älskling..! Men vi hörs vidare Puss&hej!



14år - Redan då var man charmig! hahaha

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback