BRIST PÅ ANNAT

OM DIG.
Namn: Elin Eriksson
Född: 20 Juni 1995
Längd: 1,60 (tror jag)
Ögonfärg: grön/blå
Skostorlek: 34 - 36
FRAMTID.
Drömyrke: Jobba med barn
Drömhus: går inte ens att beskriva
Barn: Jadå, helst en pojke :)
Djur: Skulle nog kunna tänka mig att ha en hund
DIN SMAK/STIL.
Musik: Allt förutom rock och sånt skit :P
Klädstil: jag tror jag har min egen :p
Filmsmak: Komedi/drama/romantik
Fordon: Volvo / BMW
JÄTTE RANDOM.
Maträtter du gillar som dom flesta inte gillar : hmm Ja du .. Palt :p
Värsta känslan: att bli sviken av någon
Bästa känslan: Att ha personer runt om kring mig som jag vet bryr sig om mig.
Äckligaste ordet: SPYA
Du är rädd för: Jag är nos mest rädd för sprutor, men jag är dock lite rädd för kryp också :D
Du vill resa till: hah KINA :D
Någonting jobbigt: Att ha mens
Någonting drygt: Folk som påpekar att dom är fula/tjocka men vill dock bara ha uppmärksamhet
MÄNNISKOR I DITT LIV.
Dom 3 bästa killarna i ditt liv: Alexander, min Far
Dom 3 bästa tjejerna i ditt liv: Min moster, Ida Johansson, Anthonia, Emma, Sanne-lie, mamma.. ah det finns fler :p
Dom 3 roligaste killarna i ditt liv: låtsas morfar, Alex
Dom 3 roligaste tjejerna i ditt liv: Ida, mamma & mig själv hihi

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback