Hemfärd

Halloj, känner mig lite sliten efter gårdagen.. Har dock inte sovit något, jaja men vad gör de om hundra år ! :) jo ska bli skönt i morgon i alla fall för då blire bussen hem till kära ulva men jag vill dock inte sitta på en buss i 10 timmar hmm suck.. By the way : det blir navel piercing nästa fredag, ganska spend eftersom jag ogillar nålar :/ men det ska nog gå bra, mor min följer ju med ! :) och sen så får jag ju träffa älskade på måndag, hoppas jag i alla fall. Men nu blire nog att gosa med kudden och sova.. Vii höres :)


Kommentarer
anonym

det gör inte alls ont att ta hål i naveln , det gör ondare att ta hål i örat, jag va så spend när jag skulle ta. men jag skratta bara åt mig själv efteråt. känns knappt som ett myggbett. Lycka till:)



2012-01-09 @ 00:03:47
ELIN :D

hah tack för tipset! ska nog gå bra, hoppas jag haha :D



Blogg: http://elindingud.blogg.se/
2012-01-11 @ 16:00:29




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback