Dåliga uppdateringar

Hej, var på björkis igår med underbara personer och vänner! Dock flög mobilen ut ur fickan när jag åkte karusel med Anthonia men Emma hittade den, Tack för det !!! :D Nu är jag hemma efter att ha sovit och umgåts med Alex.. Det första han sa när han vakna var att vi skulle gå till sebbans, som vi gjorde i spöregnet ! Sen gick vi till han myste lite, sen gick jag till bussen :) Ja en trevlig helg ! & nästa helg åker jag till Stockholm så då blir den två dagar utan pojkvän, hur ska de sluta ! :'( Men jag är så gullig så han tänker bjuda på mat samnt bio på fredagen! 
 
Gör inte lika många inlägg som jag brukade för att Blogg.se har gjort om sidan och appen som jag har på telefonen gör så att jag inte kan logga in på den.. Och jag sitter inte med dator så ofta. Så nu vet ni varför det kommer bli 1-2 inlägg per dag bara :( 
 
Nu blev det att kolla på en film som syster min ville se. Shoo Bre heter den. haha :p men hörs och ses ! puss
 
 
Smile Bitch ;)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback