bad day

Har precist ätit frukust, min morgon har spenderats hos Tandläkaren.. Först fick jag ócg mamma vänta inne på akut avdelningen i 2 timmar innan det var min tur! Sen när det verkligen var min tur skulle tanden bedövas men inte blev den det, så två sprutor och jag kände fortfarande allt... Sen började dom härja i tanden sen började det lukta i hela rummet och det kom från min äckliga tand!! fy, men i alla fall så har jag en infektion i tanden så ska rotfylla den någon gång under den här veckan eller nästa, hemskt..
 
Men nu till något helt annat! Igår åkte bl.a Jag, Alexander, Sebbe, Fanny med mera till östhammar, det var en skit kul kväll tills allt började spåra, men vi gic därifrån innan det blev mer tjaffs.. Sen var det ju bussresan hem den var seg men ändå kul ! NU ska jag bara äta choklad och sova lite innan jag ska dra mig vidare till världens bästa pojkvän !
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback