har ni tänkt på en sak..?

hejsan&hallå! blev väckt av Alex i morse, gillades inte så där extremt mycket, men jag klev upp när han hade dragit i alla fall :) Blev lite sterss på morgonen än fast jag nästan hade all tid i världen :p I skolan klippte vi hela förmiddagen (Uppklippt) sen på eftermiddagen permanenta vi.. Sen nu har jag varit hemma och pluggat med mamma, och sen nu kom Alexander, jävligt sociallt med spel på mobilen man sket man väl i, fick ju tid till att blogga. I morgon ska vi i klassen kolla på en teater med svenska läraren, ska väl bli intressant.. Johanna följer med mig hem i morgon, ser väl vad vi hittar på ! :) hörs så länge.
 
juste har ni tänkt på varför man säger att man får "gåshud" när gåsen egentligen har fjädrar?..
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback